Zhodnocení 2. ligy žen

11.09.2010 14:44

Až teď v krátkosti připojím hodnocení působení našich žen ve 2. lize v ročníku 2009/10. nutno přiznat, že toto vystoupení nebylo úspěšné a ukázaly se všechny problémy, s kterými se potýká dnešní šumperský volejbal. Nedostatek financí, problémy s tělocvičnou na treninky, málopočetná členská základna, která je důsledkem neexistující prací s mládeží, to jsme vše věděli. Přesto jsme do toho šli, s odhodláním poprvé hrát 2. ligu žen v Šumperku a ať to dopadlo jak to dopadlo, já toho nelituji a věřím, že i všechny hráčky a i lidé kteří to myslí s volejbalem dobře, také ne. Z mé strany se mi nepodařilo ztmelit kolektiv  mladých hráček se zkušenými staršími a donutit některé hráčky vydržet hrát volejbal naplno ještě jeden rok, to si dávám za vinu, ale věřte mi, že jsem se snažil co to šlo. Přesto to vše jsme hlavně v druhé půli soutěže zahráli slušné zápasy a měli jsme k vítězství pouhý krůček(zápasy v Litovli, Prostějově, v Brně, v Křenovicích apod.), ale bohužel nám nebylo dáno. Nicméně jsem zvědav, kdy to bude, ale kdykoliv jsem připraven přiložit  ruku k dílu, aby se v Šumperku zase hrál, tak slušný dívčí a ženský volejbal, jaký zde bezesporu poslední léta byl. Tímto bych rád poděkoval všem mojim hráčkám, sponzorům a našim fanouškům, kteří nám vytvořili krásné domácí prostředí.

Pavel Skýpala     

—————

Zpět